Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lsk520
Lsk520 - 25-06-2009 16:26:47
Computers & Telefonie

Notebook voor de 4e keer kapot. dixons wilt hem opnieuw laten opsturen

even simpel: een winkelier mag een product drie keer laten herstellen. is het probleem dan nog niet verholpen dan heeft u recht op vervanging door een gelijkwaardig product of teruggave van uw geld. een vierde keer ter reparatie aanbieden is niet toegestaan! zie verder: www.consuwijzer.nl