Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 25-06-2009 20:42:46
Computers & Telefonie

Notebook voor de 4e keer kapot. dixons wilt hem opnieuw laten opsturen

@let1990


die tekst is ook nergens te vinden. die verkrijg je zoals ik vorig jaar heb gedaan, door de vraag voor te leggen (via de mail) bij consuwijzer en het antwoord af te wachten.


vraag: moet je 3 x laten repareren voor .......) onderstaande was het antwoord.


er bestaat geen wettelijke regeling die aangeeft hoe vaak een verkoper in de gelegenheid moet worden gesteld om een gebrek aan hetzelfde produkt te herstellen. de verkoper moet met de reparatie in ieder geval zorgen voor een duurzaam herstel. lukt dit niet meteen en ontstaan na verloop van tijd de problemen opnieuw, dan zult u de verkoper nogmaals in de gelegenheid moeten stellen te repareren. als het na een aantal malen nog steeds niet is gelukt om de problemen volledig te verhelpen, dan kunt u stellen dat de verkoper met de reparatie blijkbaar niet kan zorgen voor een goed herstel. u kunt dan een vervangend produkt eisen of de overeenkomst ontbinden. einde citaat. er volgt dan nog wat tips hoe je dat het beste kunt aanpakken.


m.i. is 3 x repareren genoeg! maar recht hebben en het ook krijgen? twee verschillen dingen. als je denkt dat je met bovenstaande uit de voeten kunt bij dixon? laat hier dan nog even weten of je de tekst officieel wilt hebben, dan zet ik mijn emailadres in mijn profiel. mail me en ik stuur hem door. of je zou de vraag zelf moeten stellen aan consuwijzer en het antwoord willen afwachten? duurt ca. 6 dagen.


 


http://www.consuwijzer.nl/overige_pagina_s/hoe_dien_ik_een_klacht_in">klacht indienen - consuwijzer

succes.