Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
majientje - 11-07-2009 17:38:20
Vrije tijd & Tuin

Fotoalbum kruidvat

vanmiddag was het album weer klaar, weer bagger dus (volgens ons hetzelfde boek als de laatste keer). geld terug was zeker geen optie, we moesten maandag maar terugkomen, dan kon ze het hoofdkantoor bereiken, want de afdrukcentrale had al te kennen gegeven dat ze geen geld teruggaven, dan zouden we maandag zelf maar kontakt op moeten nemen met de afdrukcentrale (???) maar kruidvat is mijn leverancier en niet de afdrukcentrale (zoals al eerder gezegd) mijn man was er dit keer bij en zei het nu echt gewoon zat te zijn, 8 keer terug voor 1 fotoboek en na de eerste keer recht op herstel had de filiaalmanager al gezegd dat we dat geld terug konden krijgen. nu zei ze ineens dat ze dat dan uit zou gaan zoeken via de afdrukcentrale ???


uiteindelijk net zo lang blijven staan (16.55 winkel sluit om 17.00 uur) tot ze (zogezegd) de politie had gebeld. daar wilden wij met liefde op wachten. ondertussen stond ze te bellen met kennelijk toch een bevoegde persoon (gewoon te bereiken op zaterdag dus)waarvan ze toestemming kreeg om het geld terug te geven.


u heeft gewonnen ! zei ze (minder) vriendelijk). dus ik zeg; mooi !


geld (eindelijk) terug, maar nog geen mooi vakantieboek... da's wel weer jammer.


gr. marina