Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-07-2009 09:58:18
Computers & Telefonie

Pretium

Mij lijkt het verstandig om onze kritiek op providers die gebruik maken van call centers zorgvuldig te formuleren.

het zou fijn zijn als de callcenters ook zorgvuldig formuleren. voorbeeld: mijn hoogbejaarde moeder, aangemeld bij infofilter, kreeg een call center medewerkster aan de lijn die zo snel door ratelde dat mijn moeder geen idee had met wie ze sprak of waar ze het over had. ze had b.v. geen idee wat adsl was!

wel is mijn moeder goed voorbereid op deze gesprekken. ze weet dat ze alles moet afwijzen om te voorkomen dat ze ergens ingeluisd wordt.