Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjome - 17-07-2009 23:04:32
Computers & Telefonie

Simpel

ik zou het niet doen!!!!
ikzelf ben er ook ingetrapt.
buiten het ondoorzichtige tariefstelsel en de vele klachten over in rekening brengen van meer belminuten en sms berichten dan daadwerkelijk gepleegd is het servicniveau ook nog eens zeer slecht.
na 6 maanden kon ik plotseling niet meer naar buiten bellen en smsen. (om administratieve redenen geblokkeerd). de reden was (denk ik) dat een rekening van 8 euro niet kon worden geincasseerd. nogal logisch, bleek want het rekeningnummer waarop ze moesten inacaseren was gewijzigd en daarvan had ik ze op de hoogte gebracht. echter ze reageren totaal niet op de vele emails die ik hun heb gestuurd (ook een veel gehoorde klacht). het gevolg is dat ik al enkele weken niet kan bellen en in hun 'mijnsimpel' systeem is niet te zien welke factuur niet betaald is. ik ben van mening dat een gerenomeerd bedrijf op vragen van zijn klanten hoort te reageren en als een automatische incasso om wat voor reden dan ook een keer niet mogelijk is, dat de klant in de gelegenheid moet worden gesteld dit alsnog te doen. van simpel hoor je echter niks, ze sluiten je simpelweg af en reageren daarna niet op emails die aan hun worden gezonden. belachelijk, ik heb nu het contract opgezegd op de eerstevolgende opzegdatum en verzocht om een schriftelijke toezenden van deze (niet betaalde?) factuur. inmiddels zit ik al weer bij een andere gerenomeerde provider maar die vooruitbetaalde nog 1,5 jaar kan ik naar fluiten. simpel he?
het regent klachten van gelijke strekking over simpel b.v.
een echte afrader dus.


serviceniveau = 0