Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

karelstromph
karelstromph - 24-07-2009 15:50:46
Huishouden & Energie

Geld terug of vervangend artikel

ik geloof dat hier een paar dingen dppr elkaar lopen.


u mag van een stoel die als nieuwe stoel verkocht wordt verwachten dat het voldoet aan de verwachtingen, ongeacht de prijs. de stelling dat je van een stoel van e 30,-- niet mag verwachten dat hij dezelfde functie dient als een stoel die e 300,-- in onjuist.


temeer omdat de leverancier de verwachting onderschrijft door 2 jaar garantie erop te geven.


een vraag tussen door zit er iemand doorgaans van 200kg op die stoel?


als de fouten fabrieksmankementen zijn, dan verplicht de leverancier zich deze kostenloos te verhelpen gedurende de garantietijd, maar is niet verplicht het geld terug te betalen, zolang hij voldoet aan zijn garantie verplichtingen.


ik vreees dat je niets anders open staat, dan telkens terug te gaan.


sterkte, karel