Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-08-2009 00:48:51
Computers & Telefonie

Het net

O ja, nog tussendoor. pstn (analoge lijn v kpn bijv) is 98% betrouwbaar. voip aan andere kant (ipb, s&b etc) heeft een betrouwbaarheid van nog geen 96%. bovendien is het grotendeels afhankelijk van je verbinding omdat je eigenlijk over de breedband signaal belt. dus als we nou naar aantal analoge lijnen kijken, nou zeg maar 150.000 en daar 2% een storing of een belemmering hebben dat niet op kort termijn kan worden opgelost is dat relatief minder gevallen dan dat we bijv kijken naar 1.1miljoen (500 duizend met voip) breedband gebruikers van kpn en 350duizend (de helft met voip) van het net en daar 4%van. het is eenmaal techniek jongens. trouwens allice, tele2, het net, kpn of een ander isp zitten op zelfde infrastructuur. dus in principe maakt het niet uit. meestal worden dit soort problemen (als hierboven omschreven) opgelost door een nieuwe aanvraag. dan wordt een nieuw account aangemaakt en je verschijnt anders in de voip software waardoor je een groot kans maakt aan de andere kant van die 96% te belanden. of het nou bij zelfde provider is of een ander. tjah das dan aan jou welk logo je op je factuur wilt hebben.