Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-08-2009 15:10:07
Computers & Telefonie

50 mbit bij ziggo of toch niet

beste mensen,


heel vaak als je iets nieuws aanschaft, zag je het van te voren nooit, maar dan ineens overal.


zo ook met ziggo! bijna nooit hoor je klachten, totdat je zelf een klacht hebt. dan ineens lijken alle mensen om je heen ook klachten te hebben. ik heb dus ook (ongevraagd) een nieuw modem gekregen. bij sommige van jullie werkt deze dan nog, nou bij mij helemaal niet. twee dagen zonder mail, digitale t.v. en telefoon gezeten.  zeker niet als je een stichting runt. natuurlijk had ik het in het weekend uitgeprobeerd! en is er dus geen klantenservice actief! maandag's een mail vanuit mijn werk gestuurd en zowaar werd ik gebeld op mijn mobiel. afspraak gemaakt, monteur kon pas vrijdag komen.   sluit uw oude modem maar weer aan! deze had ik in mijn enthousiasme bijna die maandag teruggestuurd als bewuste recycler. gelukkig lag deze nog achter in de auto! oude aangesloten met behulp van zwager, want het oude modem deed ook weer moeilijk. vrijdags monteur.   opmerking: oh mevrouw, die arris modems geven veel problemen. heen en weer gebel naar technische afdeling. het ding bleef weigeren. kan ook aan uw router liggen mevrouw. misschien is die niet capabel voor de nieuwe modem.    zo lust ik hem ook. smiechten! vandaar de kortingsbon bij het pakket! daar trappen wij niet in. ik had geen probleem met mijn oude modem, dus sluit die maar weer aan. hij de oude modem weer aangesloten. prima verbinding, zelden problemen. wel soms wat traag, maar als ik sommige van jullie zo hoor, dan laat ik het mooi zo. mevrouw, probeer over twee weken nog een keer het nieuwe modem. dan zullen de problemen wel opgelost zijn. ja, ja. we zullen wel zien.


wel had ik een contract afgesloten bij kpn in mei. een mooie aanbieding en dan was ik mooi op tijd om voor 1 september (wanneer wijzigingen bij ziggo gaan beginnen) op te zeggen. monteur belt u voor een afspraak. nou die moet nog bellen. zou het te maken kunnen hebben, met het feit dat je bij ziggo niet opgezegd krijgt?? daar heb ik veel kennissen van ons ook over gehoord. misschien begint kpn er niet eens aan. allemaal verloren energie.


als laatste nog een klacht over de telefonie van ziggo. mensen hebben vaak dat ze mij maar half horen. er vallen delen van het gesprek weg.


heben jullie daar ook last van?


zo, dat lucht toch wel even lekker op!


groetjes,


sientje