Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-08-2009 22:58:19
Computers & Telefonie

50 mbit bij ziggo of toch niet

Ik heb inmiddels antwoord van ziggo. deze is ronduit beledigend. compleet standaard antwoord waaruit blijkt dat totaal niet gekeken is.
gebruik van systeemherstel in windows wordt aangeraden, als er iets is wat je meteen uit moet zetten op windows is dat het wel. verder nog wat onzinnige zaken.

vandaag ben ik gaan kijken hoe snel internet z3 is van ziggo, wat blijkt die snelheden komen exact overeen met wat ik haal. met andere woorden, zeer waarschijnlijk heeft ziggo simpel weg de verkeerde snelheid ingesteld.

waar ik vreselijk van baal dat ziggo werkelijk echt nooit iets in 1x goed kan doen en je door die stroom van standaard onzinnige reacties van de helpdesk door moet vechten en klachten in moet dienen in de hoop dat een vinkje goed gezet wordt.