Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 26-08-2009 11:50:25
Computers & Telefonie

Verschil in bellen naar vast of mobiel nummer

belminuten lijken leuk bij een abonnement, maar houdt het er rekening mee, dat ze bij vrijwel alle providers de eerste minuut geheel in rekening brengen.
krijg je 100 minuten en je belt er daar daadwerkelijk 50 van dan heb je het knap gedaan, waarom? gemiddelde gespreksduur in nederland is 1,5 minuut.
waarom je dit niet moet doen is omdat veel mensen de voicemail aan hebben staan, na 4 keer overgaan krijg je die vaak al je hangt weer op 2 sec. verbinding gehad maar je bent de hele minuut kwijt.


even kijken hoe het bij simpel ook alweer zit. daar ronden ze dus altijd op hele minuten af en na je bundel betaal je maar liefst 25 cent per minuut... het is zeer af te raden dus klant te worden bij simpel


ik zou dan eerder inderdaad voor simyo kiezen, helaas ligt het start tarief  hoog maar ze rekenen tenminste niet in hele minuten.
10 start 10 per minuut en sms afrekenen per seconde. en je beltegoed is onbeperkt geldig, mits je je telefoon éénmaal in de 6 maanden gebruikt.
bel je weinig is dit vele malen goedkoper als een abonnement, het is een kleine investering in een goede mobiele telefoon. maar een telefoon op afbetaling en iedere maand 20+ euro betalen ben je vaak uiteindelijk stuk duurder uit...