Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-08-2009 12:47:06
Computers & Telefonie

Het net

De administratie van het net wat een onderdeel is van kpn, is nog steeds een grote puinhoop!!
heb reeds drie maal een verhuizing doorgegeven, maar werd pas de derde keer goed doorgevoerd.
met het gevolg dat ik ook pas drie weken later mijn internet heb, in mijn nieuwe huis.

blijkbaar zitten er helpdesk medewerkers die nog niet in staat zijn bij ah vakken te vullen.
al met word ik pas na drie weken in mijn nieuwe huis aangesloten, mooie servive toch...

een goede raad... wanneer u verhuizen gaat, en dit door gaat geven, moet er binnen het uur een mail bij u binnen komen ter bevestiging..wanneer dit niet het geval is...weer bellen!!

heb inmiddels ruim twee uur aan de lijn gehangen...á 0,45 euro/min, wie gaat dit betalen??....juist, dat bedoel ik !!