Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-08-2009 13:01:11
Computers & Telefonie

Het net

Ik ken je klacht als geen ander, je hebt gewoon een te trage verbinding. oorzaak te veel klanten op een kast die bij je in de buurt staat. wanneer je internet aan staat en je ook nog gaat bellen, blijft er n.l. helemaal niets meer over van je snelheid.
ook toevallig klachten over het internet/bellen tijdens de avondspits, na 5 uur, tot zo ongeveer 11 uur in de avond, nou ik had het wel.
drie maanden met de desk gebeld, geen verandering, wel 10 x toegezegd....
pas na tussenkomst van "vara's kassa" werd er vlak voor de uitzending waar ik te gast was, door de kpn gebeld, met de mededeling dat alles werd opgelost, en ja heus echt waar...op zondag werd er extra vanuit apeldoorn een monteur langs gestuurd om mijn modem(waar niets aan mankeerde) om te ruilen...
kijk...dan kan het opeens wel!!!.............hier even een nummer dat je kunt bellen in den haag..
070 3434343 dit nummer staat boven de helpdesk, voor alle kpn aansluitngen, en werkt wellicht beter...dan die sufdozen bij de helpdesk....