Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
kruimbo - 28-08-2009 19:38:48
Computers & Telefonie

Hoe kom ik van een provider af

Het upgraden elke 6 mnd. bij deze provider staat op de site evenals het belplafond verhaal, dat belplafond heeft u zelf vastgesteld ter beveiliging van uw eigen belgedrag.

dus ik begrijp niet zo goed waar u over moppert, alles staat op de site van simpel en ik heb deze provider nu bijna 1 jaar en probleemloos en het blijft een provider, alles goed lezen! 

u stelt de zaken verkeerd voor, in het vervolg beter opletten zou ik zeggen.

van deze provider afkomen is ook simpel gewoon een andere provider nemen met nummer behoud, simyo van kpn b.v. prepaid. of gewoon weer een kontrakt van 12 mnd. bij tele2 noem ze maar op genoeg.

ik beantwoord normaal de computer vragen maar dit is een onrechtvaardige beoordeling van een simpele en goedkope provider simpel dus,

kruimbo.