Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elisabeth15 - 29-08-2009 00:40:15
Computers & Telefonie

Hoe kom ik van een provider af

ik heb een simlockvrij toestel dus dat is het probleem niet. maar het telefoonnummer kan ik niet meenemen voordat mijn abonnement beeindigd is en dat vind ik dus het probleem. wil graag mijn nummer houden en gebruiken. en niet twee jaar wachten tot ik met mijn nummer vertrekken kan bij simpel. ik heb mijn abonnement al betaald dus ik begrijp niet waarom ik niet kan vertrekken.


het belplafond heb ik zelf ingesteld en ook dat is geen probleem. maar op de 1e van de maand behoort er weer een nieuw tegoed beschikbaar te zijn waarmee ik kan bellen tot aan het belplafond. dat beltegoed is op de 1e van de maand niet beschikbaar en dat vind ik ergerlijk en incorrect. als ik daar wat van zeg, vertellen zij elke maand opnieuw dat zij een storing hebben gehad. wel vreemd elke maand op de 1e van de maand een storing.


u heeft gelijk dat ik alle kleine letters niet gelezen heb.  ik vind de voorwaarden op internet vaak niet om door te komen en scroll er vaak snel doorheen. dat is natuurlijk niet verstandig want dit heeft geleid tot het feit dat ik niet gezien heb dat ik na een half jaar kan upgraden want dan had ik het abonnement niet genomen.


maar de conclusie is dat ik mijn telefoontje met simcard en het door mij gewenste nummer in de kast moet leggen tot over 1 jaar en negen maanden en pas dan kan ik met mijn nummer verhuizen naar een andere, lees klantgerichtere, provider.