Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
kruimbo - 29-08-2009 04:21:43
Computers & Telefonie

Hoe kom ik van een provider af

Maar u bent toch altijd bij een provider gebonden aan de kontrakt periode betaald of niet, alleen bij simpel is het kontrakt 2 jaar en vragen ze uit veiligheid de som vooruit te betalen! en u kunt toch gewoon dit kontrakt uitzitten zoals ook bij elk kontrakt en evengoed uw telefoon gebruiken ook zoals bij elk kontrakt bij elke provider. maar als u er af wilt kunt u gewoon zoals al eerder gesuggereerd een nieuwe simkaart bij de hema kopen alleen met een ander nummer dan en na 2 jaar overstappen? van een kontrakt met een provider is ook nooit af te komen en bij simpel gelijk aan anderen alleen 1 jaar langer, dus dat is helemaal niet nieuw. ik wens u in ieder geval succes met uw nieuwe telefoon kontrakt ik zou als ik u was simyo prepaid proberen er zijn zelfs nog goedkopere prepaid aanbieders, maar pas nadat de 2 jaar over zijn want u kunt gewoon met simpel blijven bellen en uw telefoon is simlockvrij.volgend keer graag iets over de pc. succes! kruimbo.