Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-08-2009 16:44:57
Computers & Telefonie

Telfort mobiel prepay

Ik ben een trouwe telfortklant geweest; het einde is in zicht. baalde al van de plotselinge eenzijdige opzegging van piek- en daltarief. krijg je alleen een sms dat tarieven gewijzigd zijn; met een verwijzing naar de site. kijk je dan direct op de site, staat er dat je automatisch bij opwaarderen 40% extra krijgt. mooi niet dus!!!! gisteren opgewaardeerd; geen cent kado gekregen. kijk ik nu weer op de website; blijkt dat je nu ineens voor tariefplan wijzigen moet kiezen als je naar het opwaardeernummer belt en daarna pas moet opwaarderen. en de voicemail binnen nl is ook ineens niet meer gratis. laat dit een waarschuwing zijn voor anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!