Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-09-2009 20:17:54
Computers & Telefonie

50 mbit bij ziggo of toch niet

Ik heb reeds een call aangemeld.
mijn eerdere klacht van te lage snelheid lag aan mij zelf, daarom heb ik een nieuwe router gekocht.
nu heb ik met de nieuwe router, net als bij de oude, 1-3x per uur wegvallen van al het internet verkeer.
dit gebeurd synchroon op twee moderne pc' s.

probleem komt voor met:
verschillende routers
verschillende pc' s(schoon van virussen enz, alles up-to-date en legale geupdate windows vista)
verschillende kabels
wat ook vreemd is dat ik vaker niet dan wel op de pagina van de modem kan komen, na wat uit en aanzetten kom dan uiteindelijk weer erop. de firmware is van 19 februari 2009.

ik kan verder niks beginnen, ik wacht de reactie af op mijn zondag verstuurde vraag naar ziggo.
bellen doe ik niet, ik ga niet in de wacht staan op een betaalnummer.