Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi
hipppo - 01-09-2009 22:05:27
Computers & Telefonie

Onaangename verrassing van de belastingdienst

jammer, maar alle reacties tot nu toe geven geen antwoord op mijn vraag. natuurlijk heb ik op verzenden geklikt en eveneens heb ik zo snel mogelijk een bezwaarschrift ingediend. de belastingtelefoon heb ik onmiddellijk gebeld en mijn verhaal verteld, maar het niveau van de figuren die je dan aan de lijn krijgt is niet om vrolijk van te worden. ik heb inderdaad geen bevestiging per e-mail ontvangen, maar ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dan de hele dag daar op te gaan zitten wachten.


waar het mij om gaat is, of het mogelijk is dat je op verzenden klikt en het bericht dat doorgestuurd had moeten worden vervolgens toch niet aankomt bij de ontvanger. een computertechnisch probleem dus, als het ware. ik heb wel vaker te maken gehad met storingen bij de belastingdienst die men daar zelf (nog) niet in de gaten had.