Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-09-2009 22:17:57
Computers & Telefonie

50 mbit bij ziggo of toch niet

Afgelopen uur drie keer alles eruit en gedisconnect.

toch maar vandaag ge-escaleerd naar klacht. via optie vraag, kreeg ik in verleden hoogst zelden antwoord.

ik heb verzocht om me oude modem maar weer erin te zetten, volgens mij moet ziggo dan eff de oude modem weer aktiveren. de nieuwe hebben firmware problemen(pas sinds begin juli bekent...), ik ga niet langer etteren om maar snel internet te hebben. ziggo kan het niet leveren. zolang ze niet leveren, dus ook aangegeven dat ik dus korting wil ivm niet leveren beloofde dienst.