Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-09-2009 02:11:00
Computers & Telefonie

Pretium

nog steeds biedt pretium telecom abonnementen aan onder de naam van kpn.
mijn moeder vertelde dat ze "een goed gesprek had gehad met iemand van de kpn" en "dat haar abonnement nu weer in orde was".

telefonisch ( alleen per betaalde helpdesk bereikbaar- geen email...) zei pretium dat het om een "ongelukje" ging en dat de "verantwoordelijke telemarkier" gezocht zou worden.

wellicht hebben meer mensen dit nog steeds en kan er alsnog wederom wat aangedaan worden.
want ondanks "de ouderen-opzeg-service"zullen er nog veel -vooral ouderen- intrappen...


je verhaal had ook op deze forum gezet kunnen worden i.p.v. een nieuwe forum openen.