Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-09-2009 18:04:28
Computers & Telefonie

50 mbit bij ziggo of toch niet

Zowaar een respons van ziggo waarbij ik over klaagde dat de verbinding tussen router en modem niet werkt en elke keer link down meldingen waren op de router.

het antwoord betreft het standaard stappenplan van de ziggo website die mij toegemaild is. dit stappenplan gaat uitsluitend in op problemen die totaal niets van
doen heeft met mijn gemelde klacht die zij mogelijk via de modem wel
hadden kunnen constateren.

ik trek daaruit de conclusie dat ziggo in mijn geval de emails niet lezen. op basis van onderwerp-veld een standaard berichtje terug sturen. totaal 0 support. als ze beetje serieus mee gewerkt hadden: kost het a: hun minder tijd en b: mij minder frustratie


zucht