Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
minakiga - 08-09-2009 20:05:46
Geldzaken & Recht

Wasmachine kopen

@ stacey


om misverstanden en de daaruit voortvloeiende discussies met klanten te voorkomen, zou wehkamp er m.i verstandig aan doen om de voorwaarden te specificeren mbt gebruiksartikelen van huishoudelijke aard.


zelf zit ik ook met wehkamp in zo'n discussie vanwege het willen retourneren van een koelvriescombinatie. wehkamp weigert.


in hun algemene voorwaarden staat dat om van het herroepingsrecht gebruik te kunnen maken van de consument verwacht wordt dat hij het artikel slechts in die mate zal uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het produkt wenst te houden.


echter wehkamp blijft zichzelf zowel telefonisch als in e-mail herhalen dat ik niet aan de voorwaarden voldaan heb omdat ik een stekker in het stopcontact heb gestoken. maar op mijn vraag hoe ik een produkt kan gebruiken en dus beoordelen zonder de stekker in het stopcontact te steken, blijft men het antwoord schuldig.


daarom ben ik van mening dat er aanpassingen in de voorwaarden dienen te worden gemaakt want nu spreekt wehkamp zichzelf tegen.