Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-09-2009 15:08:05
Computers & Telefonie

Online verhuizing abo 1

Toen ik dat hoorde van de medewerker klantenservice zei ik dat dat
klopt, maar dat deze per 1 september van de lijn af zou zijn. ik vroeg
ook waarom men mij eerst berichtte dat ik op 28 augustus internet zou
hebben, maar van een eventuele vertraging of belemmering mij niet op de
hoogte kon stellen. het antwoord was nietszeggend.
er werd mij wél
verteld dat het in principe geen probleem hoefde te zijn, want in zo'n
geval gebeurt het wel vaker dat de nog zittende provider eraf wordt
geknikkerd en online er op. vreemd dat dit in mijn geval dus niet was
gebeurd.
ik moest maar weer even geduld hebben; de mensen van online zouden mij bellen als ze het voor elkaar hadden gekregen.
maar
elke dag hing ik aan de telefoon bij de klantenservice om te vragen
naar de status van de verhuizing. het moest toch niet zo moeilijk
zijn???? en ik heb mijn internet nodig voor mijn werk.

toen
kreeg ik een brief thuis (op mijn nieuwe adres: dat dan weer wél!) dat
ik doorbelast zou worden voor lijnhuur van de kpn. ik dacht: wat is dat
nou? ik heb een kpn abonnement via kpn waar ik geld voor betaal en dan
moet ik ook nog eens aan online hiervoor betalen???? dat kan niet, dat
moet fout zijn.
dus (echt voor de zoveelste keer) gebeld met de
klantenservice en gevraagd wat er nu weer aan de hand is. het bleek dat
men mij ook telefonie van online had toebedacht. terwijl ik alleen maar
mijn adsl wilde verhuizen van a naar b......... hoe kóm je erbij???????
het zou wéér worden doorgegeven....... maar zo langzamerhand had ik
hier een hard hoofd in.

totdat..............
ik op zaterdag 5
september werd gebeld door een medewerker van online (ik weet helaas
zijn naam niet). hij had mijn dossier voor zich en wilde een en ander
met mij doornemen, want het geval was hem niet helemaal duidelijk. ik
het hele verhaal verteld en uiteindelijk wist hij waar het fout was
gegaan. ik kreeg van hem de garantie dat mijn zaak voorrang zou krijgen
en dat hij alles op zijn pc kon volgen wat met mijn dossier te maken
heeft. hij zou er dus spoed achter zetten.