Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-09-2009 15:09:58
Computers & Telefonie

Online verhuizing abo 1

Ik blij dat eindelijk iemand van online mij had gebeld en dat de zaak aan het rollen werd gebracht.



maandag 7 september had ik nog geen internet, maar kreeg eind van de dag wel 3 emails, waarvan hier de inhoud:





"bevestiging annulering verhuisaanvraag adsl

geachte heer x,



op
uw verzoek hebben wij uw verhuisaanvraag geannuleerd. mocht u in de
toekomst opnieuw een verhuisaanvraag indienen, dan zijn wij u
natuurlijk graag weer van dienst. "



en:



"bevestiging verhuisaanvraag

geachte heer x,



uw
verzoek voor verhuizing van uw adsl lijn is verwerkt. over enkele dagen
ontvangt u een brief met uw abonnementsgegevens en alle informatie over
de verhuizing van uw adsl verbinding. wij verwachten dat u vanaf
28/09/2009 op uw nieuwe adres gebruik kunt maken van uw adsl
verbinding.



uw verhuisaanvraag dient u minimaal drie weken
voor uw verhuisdatum aan ons door te geven. is dat niet gelukt? dan
kunnen wij niet garanderen dat u vanaf 28/09/2009 gebruik kunt maken
van uw adsl verbinding. u ontvangt de geplande verhuisdatum van uw
verbinding binnen enkele dagen per brief.



verhuizen van het modem

uw
huidige modem kunt u op uw nieuwe adres aansluiten zodra u van ons
bericht heeft gekregen dat uw adsl verbinding is verhuisd. het modem
blijft eigendom van online. "



en:



"bevestiging verhuisaanvraag



geachte heer x,



u
heeft ons laten weten dat u gaat verhuizen, maar inmiddels hebben wij
bericht ontvangen dat uw verhuisdatum is veranderd. daarom verhuizen
wij uw adsl abonnement per 28/09/2009. "



dus hing ik wéér aan de telefoon.......

ikzelf
had helemaal geen opdracht gegeven om de verhuisaanvraag te annuleren!
en ik wil al helemaal niet wachten tot 28 september totdat ik eindelijk
weer internet heb.

het is niet mijn fout, maar online heeft er een
rotzooi van gemaakt! en er zou spoed worden gemaakt met mijn
aansluiting. niet nog 3 weken uitstel. nota bene zou ik dan pas 4 weken
na de toegezegde datum internet hebben. dat kan toch niet!!!

van dit
telefoontje is uiteraard ook melding gemaakt in mijn dossier door de
medewerker van de klantenservice en ik stond erop om dinsdag
teruggebeld te worden door die medewerker die mij die zaterdag had
gebeld en mij liet weten dat dit met voorrang zou worden behandeld.



u
begrijpt het al: geen telefoontje. ik wilde eerst weten of ik mail had
van online, dus via webmail probeerde ik in te loggen. ging niet.
diverse keren geprobeerd, maar mijn emailadres of wachtwoord was fout
of onbekend. hoe kan dát nou weer?

dus ik maar weer gebeld. tot nog toe heb ik dus van mij laten horen:

29 augustus

31 augustus

1 september

2 september

3 september

4 september

7 september

8 september



en minimaal 20 minuten per keer aan de telefoon gehangen á 15 cent per minuut.....



slechts 1 keer ben ik teruggebeld: zaterdag 5 september.