Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-09-2009 15:10:36
Computers & Telefonie

Online verhuizing abo 1

8
september kreeg ik dezelfde medewerker aan de telefoon die ik ook 7
september heb gehad. hij vertelde mij dat mijn account was
gedeactiveerd en ik daarom niet meer kon inloggen. ik kon alleen maar
een nieuw account aanvragen. hij vertelde ook waarom (en nou komt
het.......): kpn liet online weten dat het opgegeven telefoonnummer
niet overeen kwam met het adres wat was opgegeven. ik vroeg welk
telefoonnummer dan wel was doorgegeven wat volgens hun op dat adres
actief zou moeten zijn en jawel hoor.........................


online heeft mijn oude telefoonnummer uit leiden doorgegeven (071-xxxxxxx) wat inmiddels al is opgeheven.





nee, tuurlijk is dat nummer niet actief in oegstgeest.


op
dat adres in oegstgeest is 071-xxxxxxx actief en dat heb ik ook
doorgegeven, maar bij online kunnen ze dát zelfs niet goed noteren en
begrijpen! en dan komt men nog niet op het idee dat ze misschien het
verkeerde nummer hebben doorgegeven.........
pfffffffffffffffffffffffffffff.





wat is dat nou weer voor een
idioot gedoe???? ik ben mijn account kwijt met emailadressen en zo. en
het nieuwe account van mijn vriendin waar ik naartoe verhuisd ben. en
dit eigenhandig door online gedaan. zonder mij hiervan op de hoogte te
stellen. belachelijk toch?