Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-09-2009 15:10:56
Computers & Telefonie

Online verhuizing abo 1

Om het nog erger te maken: ik heb van
online op 29 mei een email gekregen met nieuwe voorwaarden. hierop ben
ik ingegaan en een bevestiging gekregen van mijn abonnement dat
opgehoogd werd naar 20mb, met de bepaling dat dit minimaal 12 maanden
aangegaan moet worden. dus het kan niet opgezegd worden.







maar wel door online eigenhandig en zonder mij hierover te informeren??????







ik
ga hier uiteraard niet mee akkoord en wil vandaag (vóór 16u, want
anders ben ik vandaag niet meer bereikbaar) nog teruggebeld worden door
online dat alles op een misverstand berust en dat ik deze week adsl heb
op het adres in oegstgeest, zoals jullie medewerker mij afgelopen
zaterdag beloofde. in ieder geval z.s.m. met spoed. en dat is niet over
3 weken pas!



ik wens niet de dupe te worden van online medewerkers
die een adsl verhuizing niet kunnen regelen. al sinds de casema-tijd
ben ik inbel/adsl abonnee en heb nooit een mutatie hoeven te doen. nu
ga ik in al die jaren verhuizen en gelijk gaat het fout.







ik ben
het nu zo zat, dat ik aan het overwegen ben om dit aan de kaak te
stellen in kassa als ik deze week geen werkend adsl op mijn nieuwe
adres heb. zoiets heb ik in het verleden al eens gedaan op tv i.v.m.
een andere telefoonaanbieder dus ik meen dit serieus.







rest mij
nog te melden dat een internetprovider, tegelijkertijd
telefonieaanbieder zeer slecht telefonisch en via de mail te bereiken
is. telefonisch alleen de klantenservice (na tig menu's te hebben
doorlopen), die je ook niet verder kunnen helpen dan steeds doorgeven
aan de technische dienst en dit zeker geen klantenservice genoemd kan
worden als je dit soort problemen hebt. verder kan ik alleen een fax
sturen (volgens de klantenservice). faxen is erg uit de tijd, nu
iedereen (nou ja: ik niet dus) kan mailen.







voor alle zekerheid al mijn gegevens:







j.c. x



klantnummer xxxxxxx



etc.







oud adres:



xxxxxx leiden



tel. 071-xxxxxxx is stopgezet per 1 september 2009











nieuw adres:



xxxxx oegstgeest



tel. 071-xxxxxxx is kpn abo en de lijn is vrij sinds 1 september voor een provider











tot zover deze fax. ik heb belangrijke info vervangen door xxx.



op
dit moment (15.05u) nog geen enkele reactie ontvangen van online. ik
heb ook geen internet thuis, dus kan alleen op mijn werk iets doen. en
daar ben ik pas vrijdagmiddag weer....