Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

avotar
avotar - 11-09-2009 13:41:50
Computers & Telefonie

Ziggo mail

Vroeger toen ziggo nog @home was (en ik nog klant van ze), heb ik dat ook wel eens gehad.
wat nog wel eens wilde helpen is je account dat je hebt ingesteld verwijderen van je pc en helemaal vers en opnieuw instellen.

wat ze ook nog wel eens deded was afwijken van de informatiegids zoals je die gekregen hebt bij je abonnement en de smpt en mail server namen veranderen.

helaas kan ik zelf niet bij die gegevens anders had ik het even opgezocht voor je, maar ik zou daar eens naar kijken.