Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-09-2009 15:44:12
Computers & Telefonie

Kpn internetplusbellen

Het enige wat er aan het abonnement is veranderd is de tenaamstelling dus. ik heb zelf opgezegd i.p.v. de nieuwe provider. begin sept. had ik dus 2 telefoonnummers, die van kpn en van online (mijn nieuwe provider). de omzetting is ook feilloos gegaan. op 23-9-2009 is mijn tel.nr. overgezet van kpn naar online en is meteen mijn online-nummer komen te vervallen. dus alles netjes voor 23-9-2009. op 16-9-2009 een brief van kpn met de mededeling dat ze op 16-10-2009 alle abonnementen beeindigen.