Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-09-2009 16:05:14
Computers & Telefonie

Kpn internetplusbellen

Het volgende is aan de hand. wanneer je adsl eindigt voordat de nieuwe provider de lijn overneemt, dan wordt je lijn gesloopt zoals dat wel genoemd wordt. in die situatie is het zeer lastig en langdurig om een nieuw adsl signaal geactiveerd te krijgen. daarom laat men het abonnement tot net voorbij de migratiedatum doorlopen.
je betaalt voor adsl dan een hele maand i.p.v. een gedeelte van die maand. 't is jammer, maar het zij zo.

die extra maand heb je trouwens binnen de kortste keren terugverdiend met je goedkopere provider. althans, zolang je niet onverhoopt de dure helpdesk nodig hebt.