Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

holpen
holpen - 05-10-2009 22:49:41
Computers & Telefonie

Albert heijn beltegoed: niet goed, geld weg?

"kan albert heijn de beltegoed kaarten verkopen en vervolgens - zonder
dit van tevoren te vermelden - weigeren het geld terug te geven op
verzoek van de klant?"  ---- ja!

geld terug is in deze gevallen geen recht, maar een gunst!

als we jouw redenatie volgen, kan iedereen gewoon maar van alles aanschaffen en als het niet bevalt, dan moet de winkelier het maar terugnemen. zo zit het dus niet in elkaar.

ik neem aan dat je zelf wel weet bij wie je een prepaid-abonnement hebt. als je dan zelf zo dom bent een beltegoed van een andere aanbieder te kopen, tsja....

vervolgens koop je meteen een tweede kaartje (nu wel de goede). daarna ga je geld terugvragen voor de eerste. waarom niet even heel vriendelijk gevraagd om het kaartje te mogen ruilen, al uitleggend dat je per abuis de verkeerde hebt meegenomen. beetje handig kletsen en het lukt meestal wel. maar ook dan geldt: het is een gunst van ah, geen recht voor jou!

dus.... helaas.... niets aan te doen! jammer van die tien euro, maar misschien kun je daar iemand anders blij mee maken.