Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

holpen
holpen - 06-10-2009 16:26:54
Computers & Telefonie

Albert heijn beltegoed: niet goed, geld weg?

Hoi pawel,

ik snap je redenering heel goed en kan er ook een heel eind in meegaan. en ja, het zou klantvriendelijk zijn van ah in dit geval met de hand over het hart te strijken. maar de medewerkers hebben ook gewoon hun instructies. om redenen die hier ook al genoemd zijn (veelvuldig voorkomende pogingen tot bedrog) moet men deze regels wel zo strikt handhaven. dan moeten de goeden onder de kwaden lijden; het is niet anders.

uiteindelijk is het natuurlijk wel zo dat het altijd de verantwoordelijkheid van de klant blijft. als je niet weet hoe zoiets werkt, dan zul je inderdaad beter naar een gespecialiseerde winkel kunnen gaan met het verzoek even te helpen bij het opwaarderen. doen ze graag.

op het gevaar af dat ik op een ah-medewerker begin te klinken: het is heel vervelend en ook heel begrijpelijk wat er gebeurd is, maar er valt weinig aan te doen. helaas. en je kunt je wel tekortgedaan voelen, maar het zal er niet anders van worden. jammer van die 10 euro, inderdaad, en voor sommigen is dat toch nog een behoorlijk bedrag. maar het zal er niet anders van worden.