Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hanveld - 07-10-2009 11:02:56
Huishouden & Energie

Ontstoppingsbedrijf

Een jaar geleden heb ik netjes volgens de regels 10 maanden voor verlenging abbonement schriftelijk mijn contract met zeker en mobiel beeindigd.
tot mijn verbazing werd er nu ,na een jaar,weer 123 euro van mijn rekening afgeschreven.
"ach" dacht ik een administratief foutje , ik bel even en dan komt dat wel goed.
nou nee dus,ook hier werd mij mede gedeeld dat ze de opzegging aangetekend verstuurd had moeten worden.
na wat onderzoek op het internet (tros-radar-consumentenbond e.d.)is mij duidelijk geworden dat dit een bewuste tactiek is van dit bedrijf.
het bedrag heb ik inmiddels terug geboekt en dat zal ik blijven doen.
nergens staat in hun "eigen" opzeggingsbrief vermeld dat je verplicht bent de opzegging aangetekend te versturen.
het wordt tijd dat er landelijk aandacht wordt besteed aan de wanpraktijken van dit bedrijf.
hoewel ze de denken de wet aan hun kant te hebben lijkt het mij zeer verstandig voor het bedrijf om toch mijn opzegging per 24-08-2008 te accepteren.
ik weet niet of hier dit mag maar graag zou ik via een email adres berichten willen ontvangen ,van (ex)klanten met de zelfde ervaring.
email:hans@isdenaam.nl .
ik ben benieuwd.