Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-10-2009 11:06:04
Geldzaken & Recht

Hotel gold card

mij is precies hetzelfde overkomen! ik heb ook meerdere keren aan de telefooniste gevraagd of er niets zou worden afgeschreven zolang ik de kaart binnen 7 dagen zou terugsturen. dit heeft ze me verzekerd!!! ik ben ook druk aan het mailen, maar krijg alleen nul respons. heb ze iedere dag al een mail gestuurd, maar ze reageren gewoon niet! ik heb ook contact met de bank opgenomen. de incasso kan niet worden teruggeboekt! wel gaf ze me het advies dat als ik de kaarten niet ontvang, de politie kan inschakelen. heeft iemand van jullie al het geld terug? en hoelang duurde het dat je kaarten hebt ontvangen?