Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 17-10-2009 16:30:50
Vrije tijd & Tuin

Feyenoord megastore

@kamtomstra


http://www.consuwijzer.nl/consumententhema_s/faillissement_ondernemer">faillissement ondernemer  < info


ga er maar van uit dat als 't bedrijf failliet is dat de centen weg zijn. lees bovenstaande link even. bij de curator is evt. nog te informeren of de bestelling al dan niet alsnog zal/kan plaatsvinden.


altijd triest zoiets, ze weten misschien al tijden van tevoren dat de zaak op springen staat, en ondanks dat trekken ze toch nog je centen binnen. mocht onverhoopt, de zaak nog niet aan faillisement toe zijn, dan misschien nog te overwegen een [aangetekende] brief te sturen en de €35,- terug eisen ivm 'te late levering'.


 


http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrieven_aankoop_herstel_vervanging_en_levering/voorbeeldbrief_overschrijding_levertijd_door_verkoper">voorbeeldbrief overschrijding levertijd