Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renee1137 - 20-10-2009 20:19:20
Computers & Telefonie

Sinds tele 2 is overgestapt op een andere provider

Ik heb (helaas) een 2-jarig abonnement bij tele2, en sinds 1 september kunnen mensen die een abonnement hebben bij t-mobile (ik weet ook niet waarom) mij niet tot nauwelijks meer bellen.

sms-en komen wel aan, maar als ze bellen krijgen ze alleen te horen "alle lijnen zijn bezet".

ik mailde dus de tele2-klantenservice. ik zou wel willen bellen maar op de een of andere manier herkent hun automatische systeem mijn klantnummer én mijn telefoonnummer permanent nooit, waardoor je niemand aan de lijn kunt krijgen.

enfin, de reactie van tele2 was simpelweg: dat ligt aan t-mobile, neem maar contact op met hun klantenservice.

er is overigens heel veel mis bij tele2, bij het afsluiten van mijn abonnement heb ik maar liefst 5 afzonderlijk administratieve fouten kunnen tellen. ik kreeg mijn telefoon 3 weken te laat, ze hadden het model dat ik wilde niet meer, etc. etc.