Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-10-2009 13:36:09
Geldzaken & Recht

Hotel gold card

ik werd gisteren gebeld met de mededeling dat ik een zevendaagse vakantie had gewonnen. ik begreep er niets van en vroeg dan ook waar ik die dan mee gewonnen had. ik scheen een keer een vragenlijstje op internet te hebben ingevuld en daar zou mijn postcode en huisnummer uit zijn gerold. ik vroeg nog hoe ze aan mijn telefoonnummer kwam maar de dame begon een heel verhaal over de goldcard en silvercard die ik er dan voor een eenmalig bedrag van 139 euro bij zou krijgen. ik vroeg haar alles even op de mail te zetten of op te sturen. dat kon maar dan moest ik wel mijn rekeningnummer geven anders kon ze niet verder in het systeem......


heel vreemd en de website is ook heel beknopt, ik ontdekte na enig onderzoek dat er bij de consumentenbond, kassa en radar al klachten waren binnengekomen over incasso's die niet meer teruggehaald konden worden. jammer....ik was zo blij met een "gratis" vakantie voor het hele gezin. ze belt vandaag tussen 10.00 en 12.00 terug maar ik ga dit beslist niet doen.


deze mensen moeten aangepakt worden, oudere mensen trappen hier zo in.