Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-10-2009 18:55:11
Auto & Vervoer

Tomtom valt van de ruit

mijn tomtom is in reparatie. het zogenaamde easyport systeem klikte wel maar toch viel het apparaat met een gebroken scherm tot gevolg. zojuist heb ik van tomtom bericht gekregen dat er pas tot reparatie overgegaan wordt als ik €175 voor mijn kosten neem. dat is nota bene bijna de nieuwprijs!! als ik het er niet mee eens ben kan ik contact opnemen met de klantenservice. ik heb hen zojuist gemaild. ik ben benieuwd of zij deze blunder alsnog recht kunnen zetten. op dit moment ben ik ronduit teleurgesteld en boos. het is immers de kwaliteit van het systeem wat het vallen veroorzaakt heeft!! leuk onderwerp voor in een uitzending lijkt mij.