Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ye
yeahitsme - 26-10-2009 11:26:16
Computers & Telefonie

Sinds tele 2 is overgestapt op een andere provider

zelf ben ik ook al een jaar of 3 klant bij tele2. betaal netjes elke maand mijn rekening. in ons gezin hebben wij in het totaal 5 abbonenementen bij tele2. vorige maand bij de overgang van het kpn naar het t-mobile netwerk begon het gedonder. niet bereikbaar, verbinding die om technische redenen verbroken wordt.


op den duur toch maar eens bellen met de klantenservice. toen viel ik echt van verbazing van mijn stoel. het volgende werd mij gevraagd: "meneer uw contract staat op het adres x in kampen. daar garanderen wij een goede dekking." op dat moment wilde ik ergens in het noorden van nederland bellen maar dat lukte dus niet voor de zoveelste keer.. wat is nu de bedoeling van een mobiele telefoon zei ik tegen die vrouw van de klantenservice.. daar kun je toch mee van limburg naar groningen rijden. en dan mag je toch verwachten dat je provider een landelijke dekking geeft zonder storingen.. "nee helaas meneer dat staat in uw voorwaarden." er wordt gewoon een script voorgelezen bij de klantenservice en geholpen wordt je er niet. mijn zwager heeft een bedrijf en die is nu niet bereikbaar door tele2. kijken wat dat kost. werd ik gebeld door de "dekkingsdienst" die met het de zelfde standaard zinnetjes komt als de klantenservice. terwijl ik ophang belt mijn zwager met de zelfde klachten naar de klantenservice. wordt er gezegd. "nee meneer de dekkingsdienst is er vandaag niet." hoezo die hadden mij net 10 seconden geleden gebeld.


al met al schiet ik er tot dusver weinig mee op. mijn contract loopt tot nov. 2010!! ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf want zo wil je als klant toch niet behandeld worden.


als iemand nog goede tips heeft hoor ik het graag!


groeten roy