Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
serouan - 27-10-2009 12:48:39
Computers & Telefonie

Sinds tele 2 is overgestapt op een andere provider

ik ben ook sinds 01/09/2009 (de datum waarop  tele2 overgestapt is op t-mobile) onbereikbaar voor iedereen met een t-mobile mobile nummer. sindsdien heb ik -/+ 30 keer  met tele2 daarover gebeld. in het begin krijg je te horen, "je moet je gsm instellingen aanpassen" een andere keertje vragen ze jou om meer geduld en dat zij bezig daarmee zijn ........ bla bla. maar het beste was vonochtend.ik ging weer bellen over het probleem , krijg ik een medewerker aan de lijn die zegt: ik moet zelf de mensen die mij niet kunnen bereiken vragen om een klacht lin te dienen tegen t-mobile want(aldus tele2) het is een probleem van t-mobile en niet van tele2. ik heb er genoeg van, ben bijna 2 maanden onbereikbaar voor t-mobile nummers(inclusief mijn vriendin) en het cheap tele2 doet er niets aan . ik heb mijn advocaat gevraagd om het contract te ontbinden en tele2 aan te klachen voor de gevolgen.


k hoop dat kassa iets hiermee doet.


groetjes


h


h