Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kroonmeester
kroonmeester - 01-11-2009 23:32:19
Geldzaken & Recht

Bankgiro loterij

ik heb het volgende probleem: er word al 3 maanden lang ongevraagd geld van me rekening afgeschreven door de bankgiroloterij. nu is het punt dat ik nergens voor aangemeld ben niet telefonisch gebeld en ook niet schriftelijk of mondelijk benaderd bent.ik heb ze gefaxed en gebeld en ze melden dat ik niet eens geregistreerd staat bij hun op mijn adres.ze zouden het oplossen maar ze schrijven nogsteeds geld af van mijn rekening. begin nu wel erg geirriteerd te raken, ik heb niks tegen loterijen maar ze moeten niet zomaar geld van me rekening afhalen zonder toestemming.heb tevens ook mijn bank gebeld en zij hebben gemeld dat ze de rekeningen van loterijen niet kunnen laten storneren. wel zullen ze mij direct een rode kaart sturen die ik naar de loterij moet sturen. ze melde ook dat ze al heel veel van dit soort klachten binnen hebben gekregen.de medewerker van de bank zij ook dat de loterij erg terughoudend waren met het afhandelen van klachten.wat kan ik nog doen om dit te voorkomen /op te lossen.groeten,e.boin

helaas is het bij de banken nog niet mogelijk om het bedrag te storneren binnen 30 dagen. de bank aansprakelijk stellen voor de geleden schade? de banken moeten het storneren van loterijgelden ook gaan toestaan. onrechtmatige daad!