Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-11-2009 22:41:01
Elektronica & TV

Logitech harmony885 defect

Wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens hoor. het milieu is het slachtoffer van deze weggooimaatschappij. ik wilde alleen maar aangeven dat bedrijven tegenwoordig alleen maar naar geld kijken en niet naar service. en er worden op dergelijke producten grote winsten gemaakt. als een winkel het voor €89 kan verkopen dan kun je wel nagaan dat zo'n ab voor logitech nog een stuk goedkoper is en het dus al gauw veel te duur wordt om service te verlenen.
en een importeur in nederland (of europa) heeft ook echt geen onderdelen in huis, die haalt die dingen ook compleet uit het verre oosten en schuift ze door naar de winkeliers.
als het een garantiegeval was geweest hadden ze waarschijnlijk wel een nieuwe gestuurd, maar nu denken ze blijkbaar 'eigen schuld, dikke bult, koop maar een nieuwe'. maar andere bedrijven denken net zo hoor.

freya