Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maliek - 18-11-2009 20:08:42
Computers & Telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

Het gaat hier niet om alleen de medewerker, ook om het feit dat als je een bundel activeert je er op mag vertrouwen dat die ook daadwerkelijk geactiveerd is, en je niet achteraf een rekening krijg dat je gesmst heb voor 100 euro terwijl je een smsbundel van 9,95 heb genomen. en als je dan de klantenservices bel je ook nog eens te slecht behandeld wordt door een persoon die er totaal geen verstand van heeft.

toen ik naar de manager vroeg zei ze dat ze me niet kon doorverbinden. onzin, ik had daarvoor de receptie aan de lijn en die vertelde mij dat de klantenservice mij kan doorverbinden. als die persoon van de klantenservice dan geen zin heeft om te werken, moet ze ontslag nemen en niet mij en anderen lastig vallen met dwarszitten.