Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 18-11-2009 20:57:11
Computers & Telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

-- ook om het feit dat als je een bundel activeert je er op mag vertrouwen dat die ook daadwerkelijk geactiveerd is--

fouten kunnen helaas voorkomen, overal en de medewerkster kan er ook niets aan doen dat er een computerstoring was en als het beleid is dat er niet doorverbonden wordt dan kan ze daar ook niets aan doen, het is haar werk te doen wat baas beslist of ze dat leuk vind of niet, dus dat valt haar dan ook niet te verwijten.

vaak zijn het callcenters die door dit soort grote bedrijven zijn ingeschakeld en dat gaat helaas niet altijd goed maar om dan iemands naam te grabbel te gooien terwijl je hier zelf anoniem zit vind ik niet netjes.

en ik krijg zelf ook telefoon binnen waaronder ook wel eens klachten en het werkt wel vaak zo dat het `reactie is op actie`, als klant mij opbelt en gelijk begint te vloeken en te tieren krijgen ze niet veel meer gedaan...........

ik kan me niet voorstellen als jij netjes belt voor overleg of een oplossing dat iemand jou dan zomaar asociaal zou gaan behandelen............