Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 18-11-2009 21:52:34
Computers & Telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

[quote=stacey schreef op woensdag 18 nov 2009, 19:58]
ik vind het persoonlijk niet erg netjes personeel hier met volledige naam te vermelden, wellicht was jou telefoontje ook niet vriendelijk en verklaard dat een eventueel niet vriendelijke reactie, maar daar waren wij niet bij en kim kan zich hier niet verdedigen/weerwoord geven dus vind je post niet correct.


dat ben ik niet met je eens, in mijn ogen moeten mensen vanuit de callcentre een bepaalde klantvriendelijkheid pretenderen, anders zit er een knop, ook op hun telefoon, om het gesprek te beƫindigen. daarnaast kiest een medewerker er zelf voor om mensen op deze manier te behandelen. ik kan mij voorstellen dat deze mensen met naam en toenaam worden beschreven, ik vind dat je wel een punt hebt dat het moeilijk is voor deze personen om zich middels deze site zichzelf te verweren. ik heb er dus geen moeite mee. ook mensen op een de callcentrers kunnen een keuze maken, goed aangesproken en dan dus geen naam op site. said krijgt daarna een pluim van vraagsteller....