Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 21-11-2009 19:14:22
Computers & Telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

---wat ik in zo'n geval (in tegenstelling tot jou, stacey) dan deed, was de klant uit laten razen en in 1e instantie niets zeggen --

in tegenstelling tot mij ?? je weet niet eens hoe ik daarop reageer.......

ik zei ----krijgen ze niet veel meer gedaan...........----
wat niet betekend betekend dat ik boos wordt, iets lelijks zeg of doe of de klacht niet oplos...........
netjes opgelost wordt alles en vriendelijk blijven kan ik ook prima ...

alleen los ik het dan morgen even netjes voor je op ipv a la de minute ;-)

maar ik heb ook andere werkzaamheden, zit niet bij call center dus heb legitiem excuus om niet a la de minute tijd te hebben om alles op te lossen, maar maak ik wel tijd, ondanks werkdruk(te) voor beleefde klanten........... ;-)