Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martdehaan - 26-11-2009 17:53:39
Huishouden & Energie

Gordijnen bestellen

Tapijt centrum nederland
7 jaar garantie blijkt stoepgarantie
omdat wij van plan waren om onze houten vloer die ongeveer 30 jaar oud was te vervangen gingen wij ons begin maart 2009 eens hier en daar informeren. op 3 maart 2009 kwamen wij binnen bij tapijtcentrum nederland aan de wijchenseweg te wijchen. wij hadden de intentie om niet direct een keuze te maken omdat wij pas in eind september de tijd er voor hadden.

wij hadden wel wat eisen: het moest sterk en gemakkelijk in onderhoud zijn omdat wij 2 honden hebben. onze voorkeur ging uit naar een vinyl met hout motief.

de zeer vriendelijke verkoper had tijd genoeg, kosten nog moeite werd gespaard ons de vele mogelijkheden te laten zien. zelfs toen wij vertelde pas in september tijd te hebben om onze flat op te knappen werd zelfs nog koffie geserveerd. brabantse gastvrijheid ten top !!!

voor onze thuis situatie had men de perfecte kwaliteit vinyl mits alles goed werd geƫgaliseerd gaf men zelfs 7 jaar garantie.

omdat wij nieuwsgierig waren wat het allemaal zou gaan kosten: kamer, keuken en gang werd voor ons een eind plaatje uitgerekend.
de verkoper probeerde de order te noteren. opslag voor later was bij hun geen enkel probleem. wij wilde echter niet direct bestellen.

om een lang verhaal kort te houden. de directeur van de onderneming werd erbij gehaald want het bedrijf bestond een aantal jaren en men had wat te vieren en wij mochten in de feestvreugde meedelen. uiteindelijk werd een mooie korting gegeven en hebben we de order opgegeven. volgens onze tekening hadden we ongeveer 15 meter nodig.

op 9 maart 2009 kwam men de maat opnemen.op 15 oktober 2009 kwam men 's-middags alles egaliseren en konden we ons huis niet meer in en hebben we noodgedwongen in een hotel moeten slapen. op 16 oktober is de vinyl vloer gelegd.

op maandag 9 november 2009 zijn we naar het tapijt centrum nederland gegaan omdat de vloer krassen en blazen ging vertonen. ons werd al direct medegedeeld dat er waarschijnlijk geen garantie op zat i.v.m. onze huisdieren. maar men zou de service dienst langs sturen.
op maandag 16 november 2009 kwamen de stoffeerders die de vloer hadden gelegd om de vloer te bekijken, ze zouden het opnemen met de betreffende afdeling. uiteindelijk werden we op 20 november 2009 door de directeur van de onderneming gebeld met de boodschap dat hij bericht had gekregen van de service afdeling dat er geen garantie op de vloer werd gegeven omdat wij huisdieren hebben. ter compensatie konden we eventueel een leuke korting krijgen als we weer iets anders nodig hebben.

conclusie:

tapijt centrum nederland luistert niet naar de wensen en eisen van de klant en kan daarom ook geen juist aankoop advies geven. behoedt u voor de brabantse gastvrijheid, laat u niet in de luren leggen als men iets te vieren heeft. het enige wat bij tcn telt zijn orders. je kunt als klant barsten 7 jaar garantie blijkt uiteindelijk stoep garantie.

het is jammer wat de oude heer van deutecom met zijn tapijt centrum nederland ooit heeft opgebouwd wordt door zijn kinderen afgebroken. wij met onze grote familie- en kennissenkring zullen er nimmer 1 voet meer binnen zetten.

u bent gewaarschuwd.

bekijk de foto's http://www.martonline.org/tcn.html