Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-12-2009 10:40:55
Computers & Telefonie

Pretium telecom ******

Jammer voor ons, drevil.
wij zijn er helaas ook ingetuind.
ik had de vraag ook op deze site geplaats, maar er is waarschijnlijk wat mis gegaan.
wij bellen sinds begin oktober via suprieur bellen (zusterbedrijf van pretium)
als wij bellen of wij worden gebeld, duurt dat maar 1 minuut. dan hoort degene aan de andere kant van de lijn ons niet meer.
ze geven iedereen en alles de schuld behalve zichzelf.
heb nu naar beide bedrijven een aangetekende brief gestuurd en hoop voor hun dat ze voor de kerst reageren.