Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-12-2009 18:01:42
Voeding & Gezondheid

Uitvaartzorg

Schrijf abel een aangetekende brief met ontvangstbewijs, waarin je stelt:

- dat je een afspraak had, dat je vader om 8.30 opgehaald zou worden en je daarna zou bespreken hoe de zaken verder geregeld zou worden,
- dat ze om 10.00 uur nog niet geweest waren, noch contact hadden opgenomen,
- dat er een oppas antwoordde op jouw telefoontje om 10.00 uur, die je ook niet verder kon helpen of telefoonnummers wilde/kon geven, of dringend iets wilde doorgeven,
- dat je daarom geen andere keus had, dan om een andere uitvaartverzorger in te schakelen, omdat ze de afspraken niet nakwamen en niet bereikbaar waren en de zaken op korte termijn geregeld moet worden bij een uitvaart.

nog eventueel zaken toevoegen, maar houdt het kort en zakelijk.

dit om te voorkomen, dat ze over een tijdje met een of andere rekening komen, daar je ze in eerste instantie wel een opdracht hebt gegeven. doe de brief morgen op de bus, concentreer je dan verder op de belangrijke zaken en keur ze gen blik weer waardig en veeg ze uit je geheugen.

vladja