Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 18-12-2009 20:20:36
Geldzaken & Recht

Hoe geld terug na onterechte aanmaning?

[quote=harem schreef op vrijdag 18 dec 2009, 11:14]dat is duidelijke taal.
dat bericht is hetgeen je graag wilt horen!

@raadgever - ervaring met incassobureau's?
"u heeft daar op geen enkele wijze een relatie mee".
o, nee? bol.com heeft het uit handen gegeven, wenst betaling, heeft nav hun administratie schijnbaar niets binnen gehad. dus harem heeft daar nu zeker een relatie mee! nu weet ik niet hoe klantvriendelijk bol.com is bij problemen. maar mijn ervaring met incassobureau's, als het eenmaal is opgestart: de opdrachtgever trekt doorgaans zijn handen ervan af. mailen en/of bellen geen zin? je moest eens weten hoe vaak ik niet voor mijn clienten in de clinch heb gelegen met een incassobureau. en mij bracht bellen méér op dan dat de clienten contact zochten met de 'opdrachtgever'.

bovendien is de accountorgroup geen incassobureau. is slechts onderdeel van!

maar goed, hoop voor harem dat bol.com hem/haar tegemoet zal treden. maar in principe staat bol.com buiten spel. afhandelen doe je met het incassobureau, want die wil je tenslotte niet meer in je nek voelen hijgen.