Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
antonia39 - 23-12-2009 12:54:48
Voeding & Gezondheid

Kan bonprix dit zomaar maken?

Hier wacht ik al lang op. ik dacht dat ik de enige was met klachten over bonprix. ik heb ca. twee jaar geleden een aantal dingen besteld bij bonprix. ik kreeg o.a. een verkeerde levering en heb iets teruggestuurd en iets anders er voor in de plaats. ik had wat ik moest betalen al overgemaakt. e kwam nog een bedrag voor de laatste zending bij en ik moest het bedrag van het teruggestuurde nog terugkrijgen. over de telefoon werden we het eens dat dat betekende dat ik nog zo'n € 20,-- moest terugkrijgen van bonprix. ik wachtte een paar weken en belde weer: of ik de rekeningafschriften wilde opsturen. afschriften gecopieerd en met een brief aan de p.r. mevrouw, wier naam ik inmiddels vergeten ben, gestuurd. geen enkele reactie. ik bel maar weer eens, de mevrouw aan de telefoon checkt de gegevens en zegt dat het klopt dat ik nog geld van hen krijg en het komt in orde. na een paar weken schrijf ik weer een brief naar de p.r. mevrouw en krijg een brief terug dat afschriften moet sturen. ik antwoord dat ik dat al heb gedaan en krijg precies dezelfde brief terug die ze me al gestuurd heeft. deze mevrouw leest kennelijk stuctureel haar post niet. ik heb nooit meer iets van bonprix gehoord en dus maar besloten dat ik leergeld heb betaald. ik zal nooit meer iets van bonprix kopen en ik ook gooi hun folders bij het oud papier.
antonia